Co jeść przed treningiem?

Posiłek spożywany przed treningiem to z wielu powodów bardzo ważny aspekt dla osób aktywnych fizycznie. Posiłek przed treningiem powinien zapewniać odpowiednią ilość kilokalorii i być należycie zróżnicowany pod względem makroskładników. Przed treningiem możemy bazować jednakowo na produktach zbożowych, owocach, mięsie, rybach, nabiale czy nasionach roślin strączkowych.

Dlaczego ważne jest dostarczanie węglowodanów przed treningiem?

To, co spożywamy przed treningiem ma wpływ na nasze osiągi na treningu. Dlatego w zależności od rodzaju i czasu trwania wykonywanej aktywności fizycznej przed treningiem powinniśmy zadbać o dostarczenie odpowiedniej ilości węglowodanów. Posiłek oparty o węglowodany spożyty przed treningiem pozwoli nam utrzymać prawidłowy poziom energii przez cały trening.

Przed treningiem ile godzin wcześniej coś jeść?

To ile czasu przed treningiem zjemy posiłek jest kwestią mocno indywidualną. Niektórzy potrafią zjeść obfity obiad i niebawem wykonać intensywny trening inni przed treningiem preferują mniej treściwe posiłki. Przyjmuje się, że zazwyczaj ostatni posiłek powinniśmy zjeść na około 1,5-2 godzin przed treningiem.

Czym charakteryzują się odżywki przed treningiem?

Odżywki przed treningiem mają na celu poprawić nasze zdolności wysiłkowe w trakcie wykonywania aktywności fizycznej. W związku z tym przeznaczeniem odżywek stosowanych przed treningiem jest poprawa naszej wydolności, wytrzymałości czy koncentracji.

Aktywne filtry